Начало » Здраве » Това са 4-те най-ефективни и здравословни начина да се будим рано сутрин

Това са 4-те най-ефективни и здравословни начина да се будим рано сутрин

24.03.2019 04:00 1022
Това са 4-те най-ефективни и здравословни начина да се будим рано сутрин

Много хора, за да не закъсняват за работа, са принудени да станат твърде рано. В резултат на системна липса на сън в средата на деня, те се чувстват напълно изцедени като лимон. За да разрешите този проблем, не е необходимо да напускате любимата си работа. За това е достатъчно да преразгледате отношението си към случващото се. Научете се да се събуждате рано, не за да стигнете до офиса навреме, а за себе си.

Разработете график за сън

Главният ключ да се превърне в „ранна птица” е в навика да спиш и да ставаш в един и същи час. Направете приемлив график за вас и се придържайте към него дори и през почивните дни. Учените смятат, че поради това нашият мозък ще се научи да разпознава кога да заспи и да се събуди. С течение на времето тялото ще свикне да живее на вътрешния, биологичен часовник и ще запази максимална активност през деня. Трябва постепенно да измените графика, за да се адаптирате към новия ритъм. Най-здравият сън се пада в периода от 12 през нощта до 5 сутринта. В допълнение, в този момент в тялото започва да произвежда хормони, които са отговорни за здравето, младостта и красотата. 

Не консумирайте кофеин след 16:00 часа

Чай, кафе, шоколад и други стимуланти, изядени или изпити в края на деня, водят до отказ на вътрешния часовник. Затова се препоръчва употребата им не по-късно от пет часа преди лягане. Повярвайте, че е много по-лесно да следвате това просто правило, отколкото да се въртите в леглото през цялата нощ. В допълнение, опитайте се да не надвишавате препоръчителната доза кофеин, което е 300-400 мг на ден. И тогава определено няма да имате проблеми със съня.

Закуска от шам-фъстъци или череши

Тези продукти съдържат достатъчно количество магнезий и витамин В 6 . Те допринасят за производството на мелатонин, което води до нормализиране на съня.

Избягвайте късното хранене

Лека закуска по-малко от час преди лягане и рискувате да се въртите от една страна на друга цяла нощ, без да затваряте очите си. Веднага след като всяка храна влезе в стомаха, тя започва да произвежда киселина, която участва в процеса на смилане на храната. В резултат на това рискът от развитие на проблеми не само със сън, но и с гастроинтестиналния тракт се увеличава. Особено трябва да се избягват преди лягане заведенията за бързо хранене, десерти и пържено месо./ zdrave.to

0 покажи коментарите
Още по темата:
Какво ще се случи с кръвта ви, ако консумирате орехи всеки ден Всеизвестен факт е, че орехите са много полезни за здравето. Някои от най-важните хранителни вещества, открити в орехите, са: омега-3 мастни киселини, полиненаситени мазнини,феноли, витамин Е, антиокс... 17.07.2019 04:00 240 0
Ако не можете да отслабнете, помогнете си с този лесен и ефикасен метод с длан Частите на ръцете ви - пръсти, длани, юмрук са храната, която можете да ядете през деня Ако вече сте опитали много диети и не можете да отслабнете до желаното ниво, или просто искате лесен н... 15.07.2019 04:00 519 0
Още от Здраве »
placeholder